Курс для вчителів математики.
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
Лекції, література та завдання для вчителів математики.


Склад курсу
Частина 1. Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики
Курс містить лекцію, у якій розглядаються основні питання та проблеми методики підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Також вчителям пропонуються тести для самоконтролю та тест для перевірки пройденого матеріалу.


Частина 2. Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.


Частина 3. Суспільно-гуманітарний модуль. (Ст.викладач Левчишен Д.І.) "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення".
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.


Частина 4. Нормативно-правовий модуль.(Ст.викладач Фурсенко Л.І.) "Правове забезпечення освіти в Україні і технологія атестації педагогічних працівників".
Зміст основних законодавчих актів про освіту та їх значення в справі реформування системи освіти в Україні; технологія атестації педагогічних кадрів.


Частина 5. Компетентнісно орієнтоване навчання математики
Аналіз стратегічних напрямків Концепції «Нова українська школа». Ознайомлення з компетентнісно орієнтованими технологіями навчання (з досвіду розвинутих країн)


Частина 6. Кооперативне навчання
Презентація кооперативного навчання математики як компетентнісно орієнтованої технології. Ознайомлення з досвідом впровадження компетентнісно орієнтованого навчання математики у Австрії.


Частина 7. Методичні та дидактичні асапекти формування ключових компетенції
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.

