Дистанційні курси підвищення кваліфікаціїї викладачів фізики
Классы: 
Тільки учні школи та зазначених класів мають доступ до курсу.
Ви можете ознайомитись з лекціями, практичними роботами та тестами для вчителів фізики


Склад курсу
Частина 1. Лекція «Тенденції розвитку фізичної освіти в умовах оновлення змісту та структури навчання в загальноосвітній школі. Реалізація принципів компетентнісно спрямованого навчання в змісті шкільної
Формування професійних компетенцій для ефективної реалізації завдань фізичної освіти у сучасній школі


Частина 2. Лекція «Моделювання та проектування сучасного уроку фізики. Комплексний підхід до аналізу моделі та іміджу уроку»
Формування професійних компетенцій для ефективної реалізації завдань фізичної освіти у сучасній школі.


Частина 3. Нормативно-правовий модуль.(Ст.викладач Фурсенко Л.І.) "Правове забезпечення освіти в Україні і технологія атестації педагогічних працівників".
Зміст основних законодавчих актів про освіту та їх значення в справі реформування системи освіти в Україні; технологія атестації педагогічних кадрів.


Частина 4. Професійний модуль. Старший викладач Лєскова А.А. "Психологічні аспекти ефективного педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку".
Мета: розвиток психолого-педагогічних компетенцій слухачів для підвищення ефективності педагогічного спілкування та взаємодії з учнями підліткового віку.Завдання. Розширити та систематизувати знання щодо: o психологічних аспектів педагогічного спілкування;o проблеми ефективності педагогічного спілкування та взаємодії;o складових адаптації учнів до умов середньої школи;o впливу ефективного педагогічного спілкування на процес адаптації учнів при переході до середньої школи;o вікових психологічних особливостей підлітків для подальшого врахування їх в роботі педагогів з учнями;o психологічних аспектів підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Сформувати вміння (навички):o використовувати знання психологічних аспектів педагогічного спілкування з метою підвищення його ефективності;o визначати симптоми труднощів в адаптації до школи в учнів;o будувати педагогічну взаємодію з учнями з урахуванням їх вікових психологічних особливостей;o сприяти поліпшенню адаптації учнів до школи шляхом створення психолого-педагогічних умов ефективної взаємодії вчителів та учнів;o використовувати певні психологічні прийоми для підвищення ефективності спілкування між педагогами та учнями, батьками та їх дітьми. Розвинути установки до:o інноваційності;o аналізу та самоаналізу, рефлексії;o самовдосконалення.


Частина 5. Методичні та дидактичні аспекти формування ключових компетенції
У курсі представлені матеріали щодо визначення компетентностей відповідно до нового Стандарту освіти, коротко висвітлені методичні та дидактичні аспекти її формування.


Частина 6. Суспільно-гуманітарний модуль. "Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення". Левчишен Д.І., старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної освіти ООІУВ
Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.


Частина 7. Фаховий модуль
Формування професійних компетенцій для ефективної реалізації завдань фізичної освіти у сучасній школі

