Управління освіти Кропивницької міської ради
«Профмарафон: «Вчитель онлайн»
21 жовт. 2020
Профмарафон
21 жовтня за ініціативи управління освіти Міської ради міста Кропивницького, в приміщенні комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання – «Спеціалізований загальноосвітній навчальний заклад школа І ступенів «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка - центр позашкільного виховання «Контакт» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області в рамках проєкту «Профмарафон: «Вчитель онлайн» відбулись вебінари для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти міста Крпивницького.
В онлайн-зустрічі взяли участь директори, заступники директорів, вчителі-предметники допрофільних і профільних класів закладів загальної середньої освіти міста Кропивницького.
Спікерами виступили:
Олеся Дяденко, директор з розвитку компанії Vema Kids. ТОВ Вема Кідс - власник виробничих потужностей для виробництва і комплексного оснащення навчальних та реабілітаційних закладів - "Ідеальній освітній простір відповідно до вимог та стандартів НУШ".
Вікторія Косик, директорка Центру освітнього консультування, старший викладач кафедри природничо-математичної освіти та технологій Київського університету ім. Бориса Грінченка, освітня технологиня, авторка методик використання інноваційних засобів навчання в освіті, тренерка, розробниця положень про дистанційне навчання, електронні освітні ресурси, електронні підручники - "Як зробити звичайний урок дистанційним за допомогою MOZABOOK".
Арам Саргсян, співзасновник компанії "AREMA", співзасновник приватної початкової школи "Future skills”, автор та розробник багатьох рішень для оптимізації роботи персоналу, IT систем у сфері логістики, HR та освіти - "Компетентнісний підхід та кар'єра учнів, студентів. Фінансова незалежність навчальних закладів".
Олександр Скуловатов, вчитель хімії і біології Міжнародної французької школи. Коло наукових інтересів - STEM-освіта, інтеграція світових педагогічних практик в українську школу, наукова діяльність учнів - «Інноваційне обладнання сучасного навчального простору».