Опрацювання Санітарного регламенту для ЗЗСО
23 груд. 2020
Санітарний регламент
23 грудня за дорученням міського голови Андрія Райковича відбулася спільна онлайн-нарада управління освіти з управлінням Держпродспоживслужби та керівниками закладів загальної середньої освіти міста з питань ознайомлення, обговорення нового Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти.
Заступник начальника – начальник відділу санітарно-епідеміологічного нагляду та організації розслідування спалахів управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби Галина Сабадаш та головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Кропивницького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби Тамара Третяк повідомили про зміни, що містить документ і закцентували увагу на першочергових кроках, які слід забезпечити в закладах освіти.
Головний спеціаліст відділу юридичного та фінансового забезпечення управління освіти Ірина Сидоренко обговорила з керівниками питання організації харчування учнів з особливими дієтичними потребами, у тому числі з непереносимістю глютену та лактози. Ознайомила з новими вимогами до складання меню, асортименту буфетної продукції, вимогами до санітарного та спеціального одягу.
За результатами наради керівникам закладів надано доручення, а саме:
до 28 грудня 2020 року ознайомити всіх працівників із Санітарним регламентом, провести необхідні санітарно-гігієнічні навчання;
постійно здійснювати контроль за своєчасним проходженням медичних оглядів усіх працівників закладу та наявністю особових медичних книжок нового зразку;
до 28 грудня 2020 року створити робочу групу та перевірити санітарний стан стін, стель, штучного освітлення усіх приміщень, зонування сходів, маркування меблів, спеціального та санітарного одягу, інвентарю для прибирання (умови його зберігання), розміщення робочих столів в класних кімнатах, стан навчальних меблів, дотримання вимог до кабінету інформатики, комп’ютерної техніки та використання інтерактивної дошки і проєкційного екрану, розміщення Wi-fi роутерів, дотримання вимог до ґанку будівлі та благоустрою території;
до 18 січня 2021 року переглянути інструкцію з техніки безпеки для кабінету інформатики та наявність наочної інформації щодо дотримання правил техніки безпеки в спортивній залі;
до 18 січня 2021 року переглянути графіки та режими прибирання, провітрювання спортивної зали, класних кімнат, туалетних кімнат, миття вікон, з метою контролю виконання даних графіків започаткувати ведення чек-листів;
до 31 грудня 2020 року на педагогічній раді обговорити питання щодо наявності дітей у яких є протипоказання для роботи в кабінеті інформатики;
до 18 січня 2021 року призначити відповідальних осіб за миття вікон, зберігання та заміну перегорілих ламп;
до 25 січня 2021 року провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу (круглі столи, звернення до батьків) в дистанційному режимі щодо правил роботи із самообслуговування учнів (наказ по закладу) та нових вимог організації харчування учнів, впровадження нових стандартів здорового харчування;
до 25 січня 2021 року сформувати заходи, визначити строки виконання невідповідностей до вимог Санітарного регламенту (за потреби).