Управління освіти Кропивницької міської ради

 

Наступність між дошкільною та початковою освітою

7 лист. 2012
Наступність між дошкільною та початвою освітою

 

          Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів з утриманням дітей-сиріт та класами для дітей зі зниженим зором – центр позашкільного виховання Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» та спеціальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 46 «Краплинка» з метою забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою освітою, створення умов для реалізації в освітньому процесі єдиної динамічної перспективної системи особистісного творчого зростання дитини уклали угоду про співпрацю.

          1 листопада у рамках такої співпраці вчителі початкових класів школи-інтернату Лариса Анатоліївна В'юник, Олена Вікторівна Клочкова та тифлопедагог Наталія Олександрівна Сивиринчук побували у ДНЗ (ясла-садок) № 46 «Краплинка». Вони були присутні на відкритому занятті «Звичаї мого народу», яке вихователь Ольга Олександрівна Галайко проводила для старшої групи № 7.

       На занятті дітей познайомили з оберегами української хати, української родини: піччю, рушниками, віночком, хусткою. Розповідь вихователя супроводжувала демонстрація різних видів рушників, хусток, віночків. Діти та всі присутні долучилися до багатої історії, культури та традицій нашого народу. Не минули увагою і усну народну творчість. Пісеньки, хороводи, прислів'я та приказки збагатили свято своєю милозвучністю та мудрістю. Дівчатка власними руками оздобили імпровізовану піч візерунками, спільно сплели український віночок. А які вони були зворушливі та ніжні, коли перед дзеркалом мали змогу приміряти на себе віночки!

До свята проводився вернісаж «Осінь, осінь, осінь...», на якому, окрім робіт вихованців дитячого садка, було представлено малюнки учнів 1-А класу школи-інтернату.

 Після свята відбулося засідання круглого столу з участю педагогів навчальних закладів. Учасники засідання обговорили спільні питання підготовки дітей до школи та проблеми адаптаційного періоду першокласників.