Серпнева нарада педагогічних працівників "Здобутки та песпективи"
28 серп. 2017
Нарада
Традиційно кожен новий навчальний рік починається серпневими нарадами педагогічних працівників, які мають визначити стратегічні пріоритети розвитку освіти міста, шляхи їх реалізації, скерувати педагогічну спільноту до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, суспільства, держави на засадах європейських вимірів якості освіти.
28 серпня 2017 року в приміщенні Кіровоградської обласної філармонії відбулася серпнева нарада педагогічних працівників міста Кропивницького.
Учасників наради зустрічали локації з педагогічними квестами, спікерами яких були педагоги. На локаціях було продемонстровано діяльність шкільних гуртків робототехніки, презентувано успішні програми, що реалізуються у початковій школі.
У нараді взяли участь міський голова Андрій Райкович, секретар міської ради Андрій Табалов, заступник міського Наталія Дзюба, голова міського комітету профспілки працівників освіти і науки України Олександр Дзюба, голова вільної профспілкової організації вчителів міста Володимир Фундовний, ветерани педагогічної праці, працівники освіти та батьківської громади.
За доброю традицією в освітянську сім’ю були прийняті молоді вчителі, які отримали подарунки та побажання успіхів на освітянській ниві.
Урочисто відкрила нараду начальник управління освіти Лариса Костенко та запросила на символічний перший урок педагогів міста. У своїй відеодоповіді вона підвела підсумки роботи галузі за минулий рік, визначивши найбільш яскраві миттєвості 2016/2017 навчального року, та окреслила завдання на 2017/2018 н.р.
За творчу педагогічну діяльність та підвищення ефективності навчально-виховного процесу кращим педагогам міста міський голова вручив сертифікати на отримання грошової винагороди, Грамоти та Подяки управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації.
Через декілька днів стартує 2017/2018 навчальний рік. Яким він буде для учнів, учителів, батьків, суспільства? Звичайно, це буде рік реформ і пошуку нових ефективних шляхів удосконалення та реформування системи освіти. І освітяни готові до впровадження цих змін!