Управління освіти Кропивницької міської ради

 

Діти відпочивають – вчителі навчаються.

18 жовт. 2017
Захід

        Особливі діти навчаються у звичайних закладах. Це реалії сьогодення. 

     З метою проаналізувати перші здобутки та труднощі на шляху процесу забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми у загальноосвітніх навчальних закладах міста Кропивницького на базі міської психолого-медико-педагогічної консультації 18 жовтня був проведений семінар-практикум для заступників директорів шкіл, асистентів вчителів, вчителів дефектологів,  практичних психологів навчальних закладів міста з інклюзивними класами з теми: «Нормативно-правове та методичне забезпечення діяльності  загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним навчанням»

           Відповідно до плану роботи присутні прослухали та взяли участь в обговоренні питань щодо особливостей організації навчання в закладі з інклюзивними класами, розподілу повноважень, програми навчання та  особливих умов корекційного процесу. Переглянули індивідуальні корекційні заняття за дзеркалом Гедзела, які провели консультанти практичні психологи міської ПМПК Чеканова О.С та Цеба О.А.

       На семінарі учасники мали можливість отримати відповіді на методичні, юридичні та фінансові питання, які виникли під час перших двох місяців роботи в інклюзивних класах 2017-2018 навчального року.

        Актуальними та змістовними були роз’яснення надані заступником начальника управління освіти, Серопяном Є.О, - про порядок оплати праці педагогічним працівникам, які працюють у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.

      З питань правових аспектів запровадження інклюзивної освіти роз’яснення надала Васильева О.К. - начальник відділу юридичного та фінансового забезпечення управління освіти.

          Підсумовуючи результати роботи семінару  учасники були єдині в думці, що  за умови урахування та реалізації нормативно-правового, науково-методичного забезпечення змісту навчально-виховного процесу, використання сучасних підходів до навчання дітей зазначеної категорії, що включають цілеспрямовану діяльність педагогів та батьків учнів, співпрацю з командою фахівців, забезпечують ефективність навчання дітей і створюють підґрунтя для успішного навчально-корекційного результату.