«Реформування освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання»
19 бер. 2019
Захід
19 березня на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 2» Міської ради міста Кропивницького, у рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID, відбувся практикум із застосування законодавства «Реформування освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання».
У програму практикуму було включено доповідь Лариси Костенко, начальника управління освіти Міської ради міста Кропивницького, презентації з досвіду роботи Олени Дорошенко, директора ІРЦ № 1; Вікторії Готішан, директора ІРЦ № 2; Юрія Воронова, в.о. директора ІРЦ № 3.
Проведено майстер-класи для педагогів: «Адаптація та модифікація освітнього середовища у закладах освіти міста», «Рух без обмежень – це радість життя», «Використання арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми з особливими потребами».
Під час практикуму керівники закладів загальної середньої освіти міста Кропивницького обговорили новації законодавства у сфері освіти та особливості надання освітніх послуг в умовах реформування, шляхи впровадження концепції Нової української школи та інклюзивної освіти, ознайомились із новими можливостями інклюзивно-ресурсного центру № 2 м. Кропивницького.
Проведений захід ще раз переконав, що проект «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID, сприяє, в умовах реформування освіти в Україні, запровадженню децентралізації представниками місцевої влади, керівниками закладів освіти. Допомагає продуктивно працювати за нових реалій.